Pages

Tuesday, June 15, 2010

Acara2 Taipan181

Seminar motivasi bersama Tn Haji Hanim; setiap kali seminar Tn Haji yg sorang ni, crowd yg datang memang sangat2 ramai.Tn Haji Hanim ni memang sempoi, sangat2 funny, and yg penting, setiap penyampaian nya memang terkesan dan berkesan, cuma up to the audience nak buat apa lepas tu dgn ilmu yg Tn Haji Hanim ni sampaikan :)


Malam Anugerah SM & SSM; 17 April 2010. InsyaAllah, ujung tahun ni turn saya pulak. Bersama2 dgn Taipan181 ni, membuatkan kita dihargai sentiasa. Upline or side line yg sentiasa membantu, bergerak seiring dan berjaya bersama, dahtu pihak Syarikat pulak tidak lokek untuk menganjurkan aktiviti2 seperti Malam2 Anugerah untuk mendorong warga2 Hai-O terus berusaha dan berjaya dgn Hai-O marketing, satu2nya MLM terunggul dan terhebat! Telah melahirkan ramai usahawan2 bumiputera berjaya.Semua yg berjaya adalah mereka yg biasa2 tetapi berubah menjadi insan2 luarbiasa kerana usaha dan semangat cekal mereka yg terlalu tinggi untuk berjaya dan bebas dari belenggu duit dan masa.Semoga warga2 Taipan181 terus berjaya dan berjaya!

Inilah first downline yg sangat2 aku sayangi. Very supportive, and business-minded too, semestinya. Bukan senang jugak ye nak jumpa spouse yg share the same interest. Biler buat MLM ni, terlalu ramai prospek di luar sana yg berimpian untuk berjaya dgn Taipan181, tetapi halangan yg paling utama adalah spouse mereka yg tidak share interest yg sama. Sedar ataupun tidak, halangan utama kita adalah diri sendiri. Fikir2kan..Utk pengetahuan pembaca, ramai yg berjaya dgn Taipan181 adalah mereka2 yg mempunyai cabaran yg sama, namun, apabila di tunjukkan hasil berniaga dgn Taipan181, spouse yg mulanya memhalang, serta merta menjadi supporter yg paling setia..dan bersama2 berniaga dgn Taipan181..Alhamdulillah....bila usaha disertai doa dan tawakal..insyaAllah..dipermudahkan urusan..jgn give up je, coz kesenangan tak akan dtg tanpa diawali dgn kesusahan.. :)
Biz-partner serta pembakar semangat juangku..insyaAllah...kami adalah bakal2 usahawan Taipan181 yg berjaya suatu hari nanti..kami sering berpesan sesama sendiri..bila nk kaya..kena kayakan hati dulu, ini juga adalah pesan dari upline2 kami yg telah berjaya. Tips murah rezeki yg paling praktikal; Sentiasa murah hati untuk bersedekah seikhlasnya. Saya juga percaya bahawa setiap rezeki yg dikurniakan kepada kita adalah hak mutlak Allah..dan seeloknya kita kongsikan bersama2 mereka yg memerlukan. Pepatah ni bole kot kalau kita nk pakai untuk istilah bersedekah ni,'The rich gets richer..the poor gets poorer.. so, lagi kaya seseorang untuk bersedekah..makin bertambahlah rezekinya, makin miskin seseorang untuk bersedekah, makin berkuranglah rezekinya..Semoga perjuangan yg kami awali dgn Bismillah ini berkesudahan dgn Alhamdulillah...


http://www.hai-omarketing.com.my/

No comments:

Post a Comment